ترنمترنم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

من یک نی نی هستم.

نی نی مون اینجوریه .....

1390/4/2 13:38
945 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی ترنمه از همین جا سلام می کنه به دوستانه نی نی وب گردش....

این چند وقته که نی نی ترنمه آپ دیت نشده بود ترنمی خیلی کارها یاد گرفته که خیلی جالبه:

  1. وقتی بهش می گیم بوسم کن لباشو می زاره روی لپمون و یه ذره آب دهنی می کنه اینقده حال می ده!!!                 از آموزشهای مامان بزرگ منصوره
  2. وقتی پوشکشو می خوایم عوض کنیم و شورتشو در بیاریم خودش پاهاشو یکی یکی از توی شورتش در میآره!!!
  3. وقتی خوابش می آد خودش می ره روی تشکش دراز می کشه و انگشته شستشو می گیره و می خوابه البت کلی وول وول می خوره تا لالا کنه گاهی اوقاتم وقتی بالشتو روی پامون که می زاریم خوده نی نی ترنمه می آد روی پامون دراز می کشه و می فهمونه که من لالا دارم. و اگه موقعی که خواب نداره بخوایم بزور بخوابونیمش یا در می ره یا گریه می کنه!!!
  4. الانا حدودا" می تونه بلندی رو تشخیص بده و وقتی به پله نزدیک می شه خودش همون جا وایمیسته یا اینکه دور می زنه و الان فقط از همه چیز بالا می ره ولی نمی تونه بیاد پایین!!!
  5. موقعی که سر سفره یه لقمش دیر بشه غرغر می کنه و موقعی که سیر بشه ما رو می گیره و وایمیسته و لبخند می زنه که ما این کارو به عنوان تشکر می بینیم!!!
  6. وقتی می بریمش پارک هنوز از ماشین پیاده نشده خودشو هل می ده به طرف بیرون که یعنی زودتر بریم پارک و وقتی به تاب نزدیک می شیم می خنده و خودشو تکون می ده (می رقصه) همیشه توی تاب سواری حق همه رو می خوره و اینقدر می شینه تا تاب های دیگه خالی می شن و بچه های توی صف میرن اونجا وقتی هم که بخوای از روی تاب بلندش کنی غرغر می کنه و همش به تاب نگاه می کنه. علاقه ایی هم به سرسره نداره!!! نشانی بهترین پارک ساری مخصوص نی نی ها : ساری-خیابان شهبند-رو بروی اداره کار مازندران- پارک سنگ.
  7. وقتی مامان مهرانه آقا خرسرو که اندازه نی نی ترنمه بغل می کنه هر جا باشه خودشو می رسونه و آقا خرسرو پرت می کنه و می ره بغل مامانش و مامان مهرانه کلی ذوق می کنه. به خاطر همین با اون خرسه چپ افتاده و اصلا" باهاش بازی نمی کنه(رقیب عشقیشه)!!!
  8. جدیدا" شدیدا" به تلفن علاقه پیدا کرده و باید حتما" سیم دار باشه بی سیمو تحویل نمی گیره ! و وقتی گوشیه تلفنو می اندازه پایین خیالش جمع می شه 20 بار هم که گو.شیو بزاری سر جاش اونم همین 20 بارو می اندازه پایین!!!

                                                                               کاری بود از : خاله مهسا (2 کلمه)یول

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامـان آتـیـن
4 تیر 90 12:29
جانممممممممم چه کارای بامزه ای می کنه این دخملی شیطون بلا
از طرف من ببوسش خاله جون




بوس بوس بوس مرسی!!!
فهيمه
13 شهریور 90 11:39
ترنما همشون آتيش پاره و با نمكن
ترنم منم وقتي عموم ميخواد بهش دست بده اگه يه مقدار دستش خاكي باشه دست نميده و با لحن شيرين بچگونه ميگه: كثيف كثيف ، دست نه
اسمم فهيمه اس هر كاري كردم به ترنم ياد بدم بگه يا خاله يا فهيمه نشد كه نشد فقط ميگه " اعينه " يعني خاله

اما الان دو روزه مادر جونم بهش ياد داده بهم ميگه آبجي
كارخونه قند تو دلم آب ميشه وقتي بهم ميگه آبجي


وای آره خاله فهیمه.... نی نی ترنمه که فقط منو به عنوان ددر می شنسه تا می گیم بریم ددر منو نگاه می کنه!!!!
ای بابا من به همون لبخند مولیانش که یعنی منو ببر ددر راضی هستم. الهی همه نی نی ترنمه ها سالم باشن