ترنمترنم، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

من یک نی نی هستم.

دکتر چه مهربونه ... قده منو می دونه...

1390/3/24 17:12
991 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سیلام سیم سیلیم سیمبیل سام بلیک به همه نی نی های خومشل

چند روز پیش ترنمو بردیمش دکتر واسه چک آپ. همه چی عالیه ... من چقدر خوشحالم... خدا رو شکر!!!

وزن توپولومون شده ١٠ کیلو و ١٥٠ گرم قدشم ٧٣ سانته. جینگیلی خاله یه ماهی می شه که همه چیزو می گیره و بلند می شه وایمیسه و بعدشم دورش می گرده واسه تمرین دادنشم پاهامونو میزاریم روی مبل و نی نی ترنمه ما رو می گیره می ره طرف مبل و دوباره بر می گرده.

یه چند وقتی هم هست که به مامانیش خیلی وابسته شده مثلا" اگه مامانیش از توی هال بره توی اتاق ترنمم چهار دست و پا می ره دنبالش و از سرو روش بالا می ره!!! بازی که می گیریش یادش می ره ولی یه دفعه یادش می افته مامانیش نیستش وسط بازی راه می افته دنباله مامانیش این اتاق اون اتاق!!!

کلا" بگم همه چیز بر وقف مراده و نی نی ترنمه هم سر ما به طور کامل مسلطه و کسی جرات حرف زدن روی پنج کلمه ای که بلده نداره (ماما-بابا-دد(ددر)-اب-بوبو (نون))

                                                                                            خاله مهسا جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

منا مامان فینگیلی
31 خرداد 90 12:54
سلام ترنم جون
وووش من اون لپات رو بخورم تپلی من


مرسی ایشالله نی نیتون لپ لپی تر بشه!!!!