ترنمترنم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

من یک نی نی هستم.

تشکر از بی مرامانه نی نی وبلاگی.....

1390/10/8 16:22
1,032 بازدید
اشتراک گذاری

سلام....

تعداد افرادی که بهم رای دادن رو شمردم دیدم که از نی نی وبلاگی های دوستان حتی یکی دو نفرم شانسی بهم رای نداده و همه رای ها ماله خودمون بود واقعا" نامردیه نه؟؟؟؟

منو باش که به هر کی اس می دادم تا رای بده شماره های کسایی رو که گفته بودن بهت رای می دیم و می زاشتم به طوره مساوی تا حقه کسی ضایع نشه !!!!!

فعلا" نفر ١٢شدم اما چه فایده دیگه هر کی می شناختم رای داده و همین قدر شدش ولی توقع نداشتم که نامرد باشین دلم شکست.....

بازم دستتشون درد نکنه یکی دو نفری که بهم رای دادن دست مریزاد بابا ای ول خیلی با مرامید که رای دادید حالا حتی اگه شانسی زده بودید ١٠٨

من که افسردگی گرفتم وقتی تعداد رای داده هامو دیدم هی هی زندگی هی هی دوستانه بی معرفت بازم که برنده نشدیم هی هی هی

اما ای کاش به جای اینکه نی نی وبلاگیها رای بدن خودشون یعی مدیر جان رای می دادن چون بالاخره تبریک واسه تولد اوناست ولی خوب این جوریم واسه ما بد نشد دوست و دشمن مشخص شدنیشخند

                                                        بازم خاله خانوم نوشته البته دیگه افسرده شده و اگه

                                                                      مشروط شدم خونش به گردنه شما......

ولی بازم خیلی نامردید ای کاش لا اقل .........گریه

راستی یادم رفت بگم روزه تولده نی نی وبلاگ عکسهای آتلیه ترنم رو می زارم (هه به خودم جایزه می دم!!!!)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مبین فرفری
11 دی 90 0:11
سلام عزیزم ممنونم که به ما سر زدید و تبریک گفتید دختر ما هم عکسهای قشنگی داره آفرین به مامان با سلیقه
مامی کیانا
11 دی 90 11:25
سلام به خاله نازک دل ما عزیزم باور کن من همون روز اول یک اس ام اس بلندبالا واسه همه دوستان و فامیل فرستادم کلی هم توضیح دادم که چطوری باید اس بزینید حتما یک فاصله بزارید و کد پیشنهادیم به همه 118 108 147 بود و حتی چندتا اس هم خودم با گوشی مامان باباو شوهرم دادم ولی همونطور که دیدی نصف رای ها اشتباه بود یخورده گیج کننده بود خیلی ها رو که بعد دیدم متوجه شدم که چون گوشیشون فارسی نداشته کدهارو برعکس فرستادند مثلا جای 118 نوشتند 811
ما دوستهای خوبی مثل شمارو به دوتا رای و دوتا سی دی ناقابل نمیفروشیم عزیزم امیدوارم این روزها رو درسهات تمرکز کنی و امتحاناتو عالی عالی بدی می بوسمت و از طرف من ترنم گل رو هم ببوس بابا ما تازه داریم با هم دوست میشیم و قراره هر روز این دوستی محکم تر بشه

مرسی شما که آبجی گل مایی!!!! منظورم نی نی های دیگه بود ما که آبجی و داداشی رو ول نمی کنیم یه گلایه بود از دوستان دیگه....

مام پارسا
13 دی 90 0:26
سلام عزیزم ببخشید که دیر اومدم چون نبودم عزیز دلم همونطور که مامی کیانا گفت باور کن تو تمام رایهام کد شما هم بود ولی خب مثل اینکه قسمت ما نبود.ناراحت نباش گلم ایشالله یه مسابقه دیگه.تو زندگیت ایشالله همیشه برنده باشی.عزیزمی.


مرسی مامانه داداشی
مامان پرهام
14 دی 90 8:28
اي جونم ترنم چه دختر نازي داري عزيزم خداحفظش كنه ممنونم بع سئوالم جواب دادي


خواهش می کنم بازم به ما سر بزن...