ترنمترنم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

من یک نی نی هستم.

بازم تبلیغات و یک سوال.......؟؟؟؟؟؟........!!!!!!!

1390/9/30 1:17
1,000 بازدید
اشتراک گذاری

سام علیک به نی نی های فینگیلی و .....

گفتم که دوباره بگم که یادتون نره مارو ١٠٨ .....

٢ روز مانده به انتخاباته ریاست جمهوری واتیکان (مسابقه نی نی وبلاگ) و ما استرس داریم و گاهی از دل پیچه به خود می پیچیم نمی دانم چرا ما که چیزی نخوردیم....!!!!

یه احساسه درونی به من می گه برنده نمی شم ولی شما واسه ضایع کردنه احساسه درونیم به ما رای بدید.....

نمی دونم دیگه چه جوری تبلیغات کنم راستی یه سوال کسی شعر اصیل و کامل و تمام و نفیسه عروسکه قشنگه من قرمز پوشیده رو بلده؟؟؟؟؟

هر کی بلده لطفا" همین جا در قسمت نظرات بزاره که ترنم بدجوری عاشقه این شعر شده و ما خانوادگی ٥٠ مدل مختلف براش خوندیم که همگی واقفیم که من در آوردیه به همین دلیل دست به دامانه مامانای با مرامه نی نی وبلاگ شدیم که بلکه بالاخره این شعرو درست بخونیم....

نظر دادن در این قسمت به منزله رای دادن به ماست با تیشکر فراوووووون مدیریت سایت (خاله خانوم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محيا كوچولو
1 دی 90 20:47
سلام با آرزوي موفقيت، منم يه شعر تقديمي دارم خوشحال ميشم بخونيد و در موردش نظر بديد