ترنمترنم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

من یک نی نی هستم.

تبلیغات... جمع آوری رای

1390/9/19 21:49
944 بازدید
اشتراک گذاری

به سلام برو بچ نی نی وبلاگ گرد ....

شما که این قدر با مرامید اول دی ماه یه اس ام اس بدید به شماره ایی که بعدا" خدمتتون عرض می کنم و کد ١٠٨ رو توی پیامکتون حتما" درج کنید......

به جان برادره نداشتم توی ماه امتحاناته دانشگاه نشستم یه سره درستش کردم انصافا" هم بد نشده ها....

حالا توی سه عددی که می خواین بفرستید حتما" ١٠٨ رو بزارید....

                                                                                        قربونه شما خاله خانم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامی کیانا
19 آذر 90 22:10
به عشق ساری و هر چی سارویه حتما رای میدیم خداییش همه شمالی ها هنرمندند ولی نیومدی به ما سر بزنی
dp
19 آذر 90 22:20
با سلام . ملیسا خانم منتظر شماست . خوشحال میشیم با حضورتون وبلاگ ملیسا جان رو منور کنید
مامی کیانا
19 آذر 90 22:43
سلام خاله نی نی ترنمه از آشناییتون خیلی خیلی خوشحالم تازه نظرتونو خوندم ما هم اهل خود ساری هستیم ما فعلا کوی دادگستری میشینیم من هم خونه دارم و مهندس کامپیوتر بابای کیانا جون هم اهل تهرانه و معماره البته درسش هنوز تموم نشده ولی خونه سازی و بساز و بفروش کارشه به امید آشنایی بیشتر با اجازه لینکتون میکنم تا بیشتر همو ببینیم
مامی کیانا
20 آذر 90 17:03
سلام به خاله نی نی ما هم کیانا رو نی نی توپولی میبریم کنار توپولی راستی ترنم خاله چند وقتشه؟ فکر کنم از کیانا کوچک تر باشه حالا حالاها باید جی جی بخوره کیانا هم باید جی جی بخوره تا بخوابه تازه نصف شب هم واسه جحی جی بیدار میشه
مام پارسا
20 آذر 90 21:50
سلام خاله نی نی ترنمه .ما هم مثل مامی کیانا ساروی هستیم و به عشق ساری بهت رای میدیم.پارسا و کیانا با هم دوستند خوشحال میشم با شما هم دوست بشم.پس با اجازتون لینکتون می کنم.شما هم به ما سر بزنید و مارو جزو دوستاتون قرار بدید.
مامی کیانا
21 آذر 90 18:59
سلام عزیزم آدرس وبلاگ پارسا جونم http://parsayedoone.niniweblog.com/و تو لینک دوستان من هم هست پارسا قشنگترین هدیه ی خدا و اینکه عزیزم من کیانا هستم نه کیمیا آخه دیدم لینکم کردی اشتباها نوشتی کیمیا همشهری عزیز ما مرسی عزززززیزم
مامی کیانا
22 آذر 90 21:39
حتما من که به همه میگم فقط 108 118
مامان سلدا
23 آذر 90 11:21
با سلام به وبلاگ سلدای من هم سر بزنید با تشکر کد 114
مامان نیایش
25 آذر 90 13:27
عزیزم کارت قشنگه من به شما رای میدم شما هم پیش ما بیا اگه خوشت اومد کد 146 یادت نره ممنون
مامان نیایش
25 آذر 90 19:28
عزیزم کار جالب کردی قشنگه به شما رای میدم شما هم بیا اگه خوشت اومد کد 146 یادت نره
مام پارسا
26 آذر 90 12:23
سلام.دوست عزیز همشهری.پارسا جونم تو جشنواره شرکت کرده و کدش 147 هست .من تو وبلاگ پارسا توی مثال برای رای دادن شماره 147 و 118 و 108 رو نوشتم پس شما هم تبلیغ مارو بکن .بیا ساروی ها بترکونیم.
مام پارسا
26 آذر 90 12:26
خاله نی نی ترنمه یادت باشه نه به ما سر زدی و نه لینکمون کردی.امیدوارم حداقل به ما رای بدی.