ترنمترنم، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

من یک نی نی هستم.

نی نی ترنمه واکسن زدو مریض شد....

1390/6/19 10:54
1,251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مجدد....

نی نی ترنمه که واکسن زده بود گفتن 3 الی 4 هفته دیگه کمی تب می کنه که باید بهش متناسب وزنش قطره استامینوفن بدم (21 قطره) . 3 هفته گذشت و ترنم یه یه کمی گرم شد و متوجه شدیم که تبش شروع شده!!!!

قطره استامینوفن هر 4 ساعت می دادیم اما تبش پایین نیومد فرداش ترنم و مامانیش اومدن خونه ما و شب موندن ولی بازم تب کرد صبح بردیمش دکتر عمومی به خاطر اینکه دکتره خودش صبح ها تشریف دارن بیمارستان. دکتر عمومی پروفن نی نی ها داد با ضد حساسیت و ضد عفونت چون می گفت کمی خس خس توی سینش احساس می کنم!!!! همه دارو ها با دوز 2 سی سی بودش دادیم بهش خورد اما تبش ماومد پایین بازم دوباره می رفت بالا!!!

صبح حالش بهتر بود اما بازم کمی تب داشت نزدیک غروب بود که زنگ زدیم مطبه دکترش که منشی تلفنیش گفت تا 26 مطب تعطیله آقا رفتن خارجه....!!!!

رفتیم بیرون نزدیکای خونه خودشون دنباله دکتر اطفال که دکتر انعامی رو پیدا کردیم !!!!

خدا همه چیزو درست کردو هم یه جای پارک پیدا کردیم هم شانس آوردیم مطب خلوت بود و هنوز وقت گرفته ها نیومده بودن که اونجام پرونده تشکیل دادیم و رفتیم پیشه دکتر!!! دکترش خیلی مهربون بودش و کاملا" توجیح کرد که باید دورش بگزره و عوض داروهای قبلی یه قرص و شربت داد که واسه ضد خارش واسه جوشهای احتمالی و تورم گلو واسه واکسن اوریون و همون ایبوپروفن با دوزه 5 سی سی که همون باعث شدش خوب بشه !!! خدا رو شکر .

ایبوپرفن قوی تر از استامینوفنه ولی موقعی که استامینوفن تبو پایین نیاره مجبوریم ایبوپرفن بدیم البته دوزش فرق داره واسه وزنو سن مختلف..

ما فکر می کردیم که دو روزه مثله بقیه واکسن هاش خوب می شه اما دکتر گفت که 5 روز طول می کشه!!!

                                                                  رخداد های این چند روزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

سودابه
7 مهر 90 23:32
تبریک میگم و برای دختر خوشگلتون و خانواده مهربونش بهترینها رو آرزو میکنم. واقعا باحالی ها .
مامان امیرعلی
8 مهر 90 11:44
مبارک باشه برنده شدنت خاله
مامان علي خوشتيپ
8 مهر 90 16:25
سلام برنده شدن ترنم خوشگله رو در مسابقه روز دختر تبريك مي گم
مامان رامیلا
10 مهر 90 8:46
سلام خدا نگهش داره و امیدوارم که دیگه مریض نشه ولی همه بچه ها همینجوری هستند من هم دخترم وقتی واکسن میزنه تا 2 هفته تب داره تازه بعضی روزها خیلی خیلی خوب میشه، ولی بعضی روزها هم تب تا 40 درجه میره بالا ولی با استامینوفن تبش می یاد پایین و اینجور مواقع دست و پاشو مرتب خنک باید کرد. وقتی هم می بریمش دکتر میگه مربوط به واکسنشه . پس عزیزم خودتو ناراحت نکن .
ثمين
11 مهر 90 23:40
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
مامی کیانا
12 آذر 90 22:32
راستی ترنم هم خیلی نازه خدا براتون حفظش کنه از راه دور میبوسمش
مامان نگار
27 آذر 90 0:10
خدارو شکر که نی نی حالش خوب شد لطفا به ما هم سر بزنید
مامان طاها
27 آذر 90 14:02
سلام سلام سلام. اومدم بگم که کارتون خیلی قشنگه من از کارتون خیلی خوشم اومده. تصمیم گرفتم یکی از سه کدمو به شما اختصاص بدم. خوشحال میشم شما هم این کارو بکنید. کد طاهای من 151 هستش. منتظرتون هستم . بای.